sobota, 6 kwietnia 2013

Ucz się języków obcych by zdobyć pracę!

"Ucz się języków obcych by zdobyć pracę!" Tak kiedyś motywowali mnie rodzice do nauki języków obcych.

Jednak moja zdolność do zapamiętywania obcych słówek nie była zbyt dobrze działająca. Dlatego miałem znaczne problemy z w szkole właśnie z językami obcymi, uczyłem się niemieckiego, francuskiego i angielskiego. Tylko angielski jako tako opanowałem, ale tylko dzięki dobrej prywatnej szkole, dzięki nauce w tej szkole w ciągu roku opanowałem na tyle język angielski, że zdałem egzamin wstępny na studia z tego języka.

Potem nie wiem po co uczyłem się niemieckiego i tu znowu porażka. Teraz wiem, że należy się trzymać jednego języka tak długo aż się go opanuje w całości.

Znowu zamierzam się zapisać do tej szkoły prywatnej i znów na angielski, będę się go tak długo uczył aż go opanuję. tu macie link: http://1academy.pl/kursy-jezykowe/jezyk-angielski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz